Gemeentelijke zaken

Als het beheer iets te melden heeft, of als er iets meegedeeld moet worden aan beheer. Ook als er ideen zijn voor nieuwe indelingen, of juist het te veel aan indeling.

Moderator: hou_het_netjes

Plaats reactie
Jan Douwes
Berichten: 5
Lid geworden op: zo nov 27, 2022 2:59 pm
Scheepsnaam: Confiance

Gemeentelijke zaken

Bericht door Jan Douwes »

Waar vind ik het deel waarin we (naar) een wegwijzer gemeentelijke zaken kunnen verwijzen en waarin we vragen/onderwerpen kunnen kunnen plaatsen om over in gesprek te komen?
Gebruikersavatar
NicoTiel
Berichten: 14
Lid geworden op: za okt 08, 2022 12:31 pm
Scheepsnaam: Vrede

Re: Gemeentelijke zaken

Bericht door NicoTiel »

Dat staat onder verkenningen, nu nog wat verdekt als gevolg van onderscheid tussen A(lgemene) en B(esloten) gebruikers. Dat onderscheid gaat vervallen.
Laatst gewijzigd door NicoTiel op do dec 22, 2022 9:11 am, 1 keer totaal gewijzigd.
a/b Vrede, nu eens in de Noorderhaven, dan weer elders in de provincie
Jan Douwes
Berichten: 5
Lid geworden op: zo nov 27, 2022 2:59 pm
Scheepsnaam: Confiance

Re: Gemeentelijke zaken

Bericht door Jan Douwes »

Aha ik snap het als we A en B laten vervallen mag het duidelijker (gemeenteplein) en prominenter in beeld?

andere vraag kan er iets komen onder een kopje "ik wil een initiatief nemen"? enne zit er in het programma een spellingscontrole die ik aan kan zetten als gebruiker apart of kan dat generiek met de mogelijkheid om bepaalde woorden te blokken?
hou_het_netjes
Berichten: 2
Lid geworden op: di nov 22, 2022 8:37 am
Scheepsnaam: test4

Re: Gemeentelijke zaken

Bericht door hou_het_netjes »

De spellingcontrole is mij nog wat duister. Er is een Nederlands taalpakket geïnstalleerd, maar de woordenschat daarvan lijkt minimaal. In de voorgaande zin konden bijvoorbeeld alleen de woorden "de", "is" en "er" door de beugel. Daar hebben we niets aan.

Wat betreft "ik wil een initiatief nemen": deelnemers kunnen niet alleen reageren, maar ook zelf een onderwerp inbrengen. Daarin wijkt het forum niet af van pakweg een vergadertafel.
Oproep aan alle deelnemers: zet iets herkenbaars of verduidelijkends in je onderschrift. Als avatar kan een foto van je schip in plaats van een of ander spookje goed werken.
Plaats reactie